{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیق من

💔😭😂
دیدگاه ها (۱۳)

بلخره اومدوم

چن وقت نبودم انگار گنده گوزای ویسگون زیاد شدن

تاج سر @park-lie

ب همه بگوید ک او یک سامورایی بود

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

منو رفیق کیا تایپ شون رفیق منه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط