{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ینی اینقد شانس نداشتم جای این فسقلی خر شانس باشم 😐💙💗

ینی اینقد شانس نداشتم جای این فسقلی خر شانس باشم 😐💙💗
دیدگاه ها (۱۳)

تو خیلی ...:»

ولی خدایی صورتی و سبز یه چی دیگن 💚💜

فک کنم قبلا اینو پست کردم 😐💥

حالا بیا هی هیت بده

مطمئن باشم که با این چشمک خر نمیشی؟#یاماها

یکی از خر شانس تریییننننننن ایرانی✨️

گوشیم اینقد خلوته آرزو میکنم گوشی نداشتم 😂 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط