{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس واسه ما خودتو نگیر،،،،

پس واسه ما خودتو نگیر،،،،
دیدگاه ها (۰)

پادشاه قلبم،،،

دل شوره دارم که کجا می‌ره کجا میاد

من در اوج بلندی نگاهم به پایینه،،،

تهمت نزن الاغ

اینقدر خودتو نگیر😔🎀اگه دوست داشتی فالو کن💓💗💖

برسون خودتو واسه چی صبر کردی؟🙃🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط