{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکس موندنی نیس:)

هیچکس موندنی نیس:)
هرکی هم گفته نه من هستم الکیه همش حرفه 💔
دیدگاه ها (۰)

دقیقااامریضم نمیشین همش حرفه

میگن "عشق" ۳ حرفه ،ولی من میگم همش "حرفه"💩💩✅

هرکی نفس میکشه لزوما زنده نیس:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط