{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

┌(・。・)┘♪

┌(・。・)┘♪
دیدگاه ها (۰)

وقتی در اتاقو قفل میکنم

اخی چه باحال ⁦(・o・)⁩

نه وقتی واسه غصه خوردن داشته باشید نه حوصله گریه کردنو

اهنگ ساز : انابل

حسین سرباز ره دین بود عاقبت حق طلبی این بود از سر نی گفت سبط...

مدل:تیک تاکی

بابا کاش بودی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط