{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر اگه خواهریا برادر نداشته باشه ولی پدرومادرداره

دیدگاه ها (۰)

من که همینطورم شما چی

تنها کسی که میتونه برات بهترباشه فقط خواهرته

داشتی با کی چت میکردی ؟اگه دختر بوده باشه پارت میکنم 🤣🔥🔥🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط