{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا یه پارتی به من و یلدا و حدیثه بدهکاره😭

دنیا یه پارتی به من و یلدا و حدیثه بدهکاره😭
دیدگاه ها (۱)

این قصه قشنگ میشه اون روز میاد 🥺❤️‍🩹

ها 🤣

شدی....🖤🦋

اینجا که فقط تیشرت بچه یلدا رو پوشیده بود 😭

.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣶⣤⣤⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢉⣽⡿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⠀...

هرکی سلام کنه یه سلام عزیزم بهم بدهکاره😘😉

گگه یه فلش بک از زندگی سوکونا به هممون بدهکاره🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط