{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این ادیت رو از کلاس نخبگان خیلی دوس دارم کپشن مهم..

اگر این پست ۳۰ بخوره ادامه میدم چون خیلی ویو و لایک ها پایین اومده ممنون میشم فالو کنی...
و حمایت و لایک
دیدگاه ها (۴)

آیانوکوجی

اسم تو.....

اینم مورفین درد داتون

اینم یه آهنگ نابی خواستی لایک کنید بازم بزارم..

لایک ها پایین اومده ممنون میشم لایک و فالو کنید 💙

کپشن ↧سلام ای رفیق ممنون که داری کپشن رو میخونی بنده بلاخره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط