{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز هم بیت الاحزان ام ابیها در مدینه دل ها برپاست ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
اللهم عجل لولیک الفرج
« هنوز هم بیت الاحزان ام ابیها در مدینه ی دل ها برپاست ۰
دیدگاه ها (۴)

::::..«« تا ابد غدیر ی می مانیم »»..::::

::..« علی بوده همیشه مددکار ، یا علی مدد ی »..::

::..« گویا که جهان بعد تو زیبا شدنی نیست »..::

:..« سپردم به شاه نجف تا علی چه حکمی نماید »..:

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط