خستم از زندگی....
واقعا خسته شدم از زندگی....
امیدارم از بین رفته
هیچکاری نمیتونم بکنم
هرچی میکنم
حتی اگه تکون بخورم
بم میخندن
دوستام منو ترک یا بعضیاشون خودکشی میکنن...
هرچی میرم جلو بیشتر تنها میشم
من نادیده گرفته شدم
از صب تا شب گریه میکنم
هرچی میرم جلو بیشتر خانوادم منو ترک میکنن
عزیزانم منو ترک کردن
دیگه از زندگی خسته شدم
امیدم واسه زندگی تموم شده
میخوام آف بزنم
امیدارم از بین رفته
هیچکاری نمیتونم بکنم
هرچی میکنم
حتی اگه تکون بخورم
بم میخندن
دوستام منو ترک یا بعضیاشون خودکشی میکنن...
هرچی میرم جلو بیشتر تنها میشم
من نادیده گرفته شدم
از صب تا شب گریه میکنم
هرچی میرم جلو بیشتر خانوادم منو ترک میکنن
عزیزانم منو ترک کردن
دیگه از زندگی خسته شدم
امیدم واسه زندگی تموم شده
میخوام آف بزنم
- ۱.۹k
- ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط