{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه حس قشنگی بودش

چه حس قشنگی بودش
پرواز کرد🙃
دیدگاه ها (۱۰)

Vچرا انقد خوشگلههههههه:)😲😲😲

مین یونگی🌟

-یونگی بی احساسه😒+مطمعنی بی احساسه؟🙂

🤣😄😅

حس پرواز؟

#باغ🦢یه کلمه‌ی قشنگی هست به نام «Aliferous»آلیفروس به معنی ب...

ولی برا من حس قشنگی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط