{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امسال هم داره تموم میشه

امسال هم داره تموم میشه
ولی تو هنوزم بهترین رفیق منی
دیدگاه ها (۰)

اثبات اینکه شناختن دخترا راحته😂

تا حالا صدای عقاب رو شنیده بودین؟

این خیلی قشنگ بود:)

#رفیق«تو قلب منی ولی بیرون از تنِ من🫀کاش میشد بودناتو ذخیره ...

رفیق هم توی خوشی ها پیش هم بودیمهم توی بدترین شرایطامید وارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط