{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از خیلیاش نخوردم ولی خوب بیشترش و خوردم

🎀🤣
دیدگاه ها (۵)

ولی اگه داشتمش

آیی ننه قربونت برم تو چقدر نازییییی

باهوش سوکت میکنداحمق غر میزند.حکایت خیلیاش.

اره من اینا رو خوردم...ولی حق کسی رو نخوردم🤣🤣(گوه خوری فلسفی...

از روزی‌ که‌ رهبر شدم، شیرینی و میوه خوب و غذای خوب نخوردم!ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط