{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند.از نفست آرام می‌گیرند.به امیدت زنده هستن و لحظه لحظه برایت خاطره می سازند.
دیدگاه ها (۱۳)

جادوی هنر👌👌

این آهنگ واقعا قشنگه🥰🥰

#تکست #متن #متن_نوشته #دلنوشت #دلنوشته #انگیزشی #متن_زیبا #م...

لبخند زدن فقط بالا رفتن گوشه‌های لب نیست؛ یک اتفاق عمیق درون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط