{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگه آدما دو جور گریه میکنند...

میگه آدما دو جور گریه میکنند...
دیدگاه ها (۰)

میگه فلک بر من نزن🖐🏻!

غمگین ترین لحظه اونجایی که....

دل کندن اگر آسان بود...

از خدا می خوام از این جور ادما جلو شما قرار بده

خون گریه میکنند، عشاق کربلا.. #رهبرم_سید_علی😭💔

بابُ‌الرَّحمهخون گریه میکنندعشاق کربلا😢😢#رهبر_شهید #السلام_ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط