{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا تسلیم نشینااا

😂😮‍💨
دیدگاه ها (۶)

توقع های بی جا ادمای پرو دارن

هریییی نیازی ب ادمای اضافی نی

😂😂😂

حکایت خیلیاس

آقا وادافاک چرا اینقدر خلوته ویگسون

گفتی تسلیم بشم خب شدم بعد میای وانمود میکنی من همون کص هستمآ...

ترامپ: از پاسخ ایران اصلا راضی نیستم؛ به هیچ وجه قابل قبول ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط