{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم یک آدم منم دل دارم نمیشه که همش بریزم تو خودم تاکی با

منم یک آدم منم دل دارم نمیشه که همش بریزم تو خودم تاکی باید تحمل کنم بالاخره منم به یک سرحدی می رسم که از هم می پاشم و اون موقع کسی نیست که حالم را بفهمه🫀🙃
دیدگاه ها (۲)

درد و دل با کس نگفتم درد من گفتن نداشت🙂

براچی نباید اون چیز هایی که دوست دارم رو دنبال نکنم🙃

🖤🙃

برام سخته دوری🥲🖤

خداجونم تاحالا خودت میدونی ازپس چ چیزایی تو این دنیا براومدم...

هر موقعه این تصویر رو تو کاور پستام دیدی بترس

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط