{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه یه خورده زود بود"

با اینکه یه خورده زود بود"


#اکسپلور#اهنگ#ترند
دیدگاه ها (۰)

کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست"#اهنگ#ترند#اکسپلور

in the back of my mind..."#اکسپلور#اهنگ#ترند

منو تو اومدیم اینهمه راه که..."#اکسپلور#اهنگ#ترند

تو کدوم از این گلایی؟:)#اکسپلور#اهنگ#ترند

چرا ایران

یه خورده بترسید😂♡ ㅤ  ❍ㅤ     ⎙ㅤ   ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ ...

کمدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط