{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگن به فکرش نباش ....💔

همه میگن به فکرش نباش ....💔
دیدگاه ها (۰)

میگذره درس میشه...

شیشه شکستنش راحته ولی درست شدنش سخته 💔😞هرکی فهمید بنویسه

از کجا میخوای بفهمی ....😞

این آهنگ رو خیلی دوست دارم خواستم براتون بزارم

همه میگن به فکرش نباش😣❤️‍🔥

به فکرش نباش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط