{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی...

هیچی...
دیدگاه ها (۰)

ذوق اولین دوستت دارم و بغض اخرین بغل هيچوقت فراموش نمیشه!

صدایت کردم مدت هاست که نامت را فریاد میزنم تا به دادم برسی!پ...

خاطره هایت؟چگونه فراموششان کنم؟نمیخوای بیای و برداریشون ببری...

به خنده هات نگاه کردی اوژنـی؟!امـید دقیقا اون شکلیهـ.

آخرشم هیچی به هیچی....

شایدم ی روزی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط