{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخندم ؟خب چجوری اهام وسط گریه فکر بکنم دارم میخندم .

بخندم ؟خب چجوری اهام وسط گریه فکر بکنم دارم میخندم .
دیدگاه ها (۱)

واقعا 😢😢😔😔

نیما

سلام به همه واتساپ و گوگل پلی دیگه فیلتر نیستن

زده بالا تب دیوانگی‌ام بعد از "تــو" مـی توانـم وسط گریه بخن...

بخندم یا بخندم..🤣🤣🤣*آممم هم خنده داره هم گریه داررر بچه هااا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط