{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درود...بچه ها میخوام از هری پاتر سناریو/ رمان بنویسم...نظ

درود...بچه ها میخوام از هری پاتر سناریو/ رمان بنویسم...نظرتون؟
دیدگاه ها (۵)

خب بچه ها برای شروع کردن به کمکتون نیاز دارم درخواستی دارین ...

"دوران تاریکی"شخصیت های اصلی:سوروس اسنیپلیلی پاترجیمز پاتردا...

سال نو مبارک🎀

هاگوارتز، خونه منه...🙂

به نظرتون سناریو رمان بنویسم؟

آشنایی;

بچه ها میخوام رمان بنویسم آره یا نه ؟؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط