{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرد بایددد دسته بزن داشته باشهه(لایکوبازنشریادت نره )

دیدگاه ها (۰)

حق.........(لایکوبازنشریادت نره هااا)

.................(حق یا چی)

..(لایک و بازنشر یادت نره هاااا)..........

اره بابا فقط همینا ( لایک و بازنشر یادت نره هاااا)

با دست حرف بزن آخه زبان ناشنوایان با دسته

کی گفته من دسته بزن دارم؟؟😡🧡🍷

هرکس سربازی نره دلیل نمی هنوز مرد نشده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط