{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+به بعضیام هم بآس گفت😏 -ببخشید من شما رو جایی نریــدم😐😂 ‌

🥰👉🏻
دیدگاه ها (۳)

+به بعضیام هم بآس گفت😏 -ببخشید من شما رو جایی نریــدم😐😂 ‌

این گندگی 😂اون گندگی 😜

زیر خاک پُر از آدماییه که یه‌شب با دلتنگی خوابیدن و دیگه بیدار نشدن !🥰👉🏻

میدونم شکست عشقی خوردین 😂🕺🏿

خیلی ببخشید دیروز جایی رفته بودم نتونستم رمان رو براتون بزار...

بعضیام یه نفر ...من جزو اون بعضیام و لیلی شامل تو میشه فقط ....

بیبی مانستر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط