{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این بود رسم رفاقت و دلبری

دیدگاه ها (۱۱)

دیدم ک میگم

سوتی ان تو بالا نگا کن پشت سرم زر نزن بیا روم زوم کن

اصکی بدون اجازه حرام

خودمم اصکی نرو درضمن بگید ببینم نفس کیا بودم

در رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر بشی، نه اینکه وسط راه ازش س...

Hatef Mehrad X Reza Maad-To Kojaei (هاتف مهراد و رضا ماد-تو کجایی)

شبتون بخیر ❣️❣️در رفاقت رسم ما جان دادن است هرقدم را صدقدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط