{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وطن......

وطن......
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
دیدگاه ها (۰)

مونسم بی وفامن کجایی.....🥀🥀

خودم تیرهستم برای اولین بارپرحرف شدم😂😂

سالروزخضرت علی وفاطمه مبارک🌹🌹🌹🌹

و آخوند ها برای این وطن کفن میشوند تا این وطن وطن بماند🇮🇷💪🏻

وطن عشق من؛هم وطن جان من:)

تا آخوند کفن نشوداین وطن، وطن نشود!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط