{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

::..« و خدا حرف دلم را تو فقط می دانی »..::

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
اگر خدا را دارید :
سپاس فراوان بگویید ۰
دیدگاه ها (۰)

::...« جدا هرگز نگردد یادم از دوست »....::

::..« جهان فقط با علی زیبا می شود »..::

و ما خدا را داریم در آنچه که گذشت و آنچه هست و آنچه خواهد آمد ۰

::...« جهان تاریک بود و خدا علی را آفرید »...::

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

به دشمنان ما بگویید خط خون پایان ما نیست

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط