{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رسما حکم مرگم رو امضا کردم.....

رسما حکم مرگم رو امضا کردم.....
مدرسه نیست که ارتشه....مدیرش میگه نمره 19 واسه ما غیر قابل قبوله...باید توی تقویتی شرکت کنی!
اینا از تیمارستان فرار کردن ؟؟
دیدگاه ها (۲۹)

یکجوری منو زنده کنید......*اطلاعات بیشتر دو پست قبل*

برید ناشناس رو پر کنیدددددددددددددددhttps://harfeto.timefrie...

بیاید توی کامنتا درد و دل کنیم مال من اینه

طوفانی که خاموش شد

کاپینا و غیره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط