{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم شهریورم رفیقم بهمن

من خودم شهریورم رفیقم بهمن
ول دوتامون دیوونه ایم
دیدگاه ها (۵۶)

رو ویدئو قفلی زدم 🗿🔪خدایی خوب حالشو گرف

حتی کره شمالی ام (:

فقط جمله اخرش که گفت یعنی میگی هر دوتامون دیوونه ایم..🤣🤣#دشم...

رفیقم ایم دیگه رفیق نیست باباته🤯🤣🗿

متولد چه ماهی هستی؟گوشی ماه تولدتون چیه؟تو کامنتا بگین خودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط