{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بطلب آقا با پای پیاده بیام.. 🫠💔

بطلب آقا با پای پیاده بیام.. 🫠💔
دیدگاه ها (۰)

من مرگ تو کربلا رو بیشتر عروسیم تصور کردم:))

این را بدان که من تورا بسیار آرزو کردم... 💔﴿اَللّهُمَّ‌عَجِّ...

فقط جهت آرامش دلتون:)) ❤️‍🩹

اگه جنگ بشه چیکار میکنی؟!

اللهم ارزقنا کربلا

یا امام حسین بطلب بیام پابوست. خیلی دلم گرفتع😔😔🖤🤲

اللهم ارزقنا کربلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط