{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بس خوند سرش گیچ رفت 😃😃

از بس خوند سرش گیچ رفت 😃😃
دیدگاه ها (۰)

یک دقیقه بخند😂

عجب گندی زد 😰

😐😐

😒😒😟😟

یکم گیچ کنندس اما دقت کنی ادیت منطقیه 👍✨

بس که خاصیم یکی برای تولد خردادماهیها آهنگ تولد خوند تولدتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط