{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هدفم از پست این چه بود رو خدا داند

دیدگاه ها (۳۷)

shatter me

و دوباره آرت مشترک با خانومی هنرمنددددد

نمیدونم دقیقا هدفم از کشیدن این پشمک چیه ولی شاید ارت انسانی...

ما کی بمیریم خدا داند،😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط