{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعاً باید بگم ؟ واضحه دیگههه....

واقعاً باید بگم ؟ واضحه دیگههه....
وایب دازای>>>>>
#دازای
دیدگاه ها (۴)

روش جدید مخ زنی 🤌🏻

خوشم نمیاد بهم باید نباید کنن ....

何が好きなのかと聞かれると、何もかも嫌になってしまう… 《 太宰治 》وقتی از من می‌پرسند چه دو...

چی بگم...#نیکولای#دازای#فیودور#بانگو#چویا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط