{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دست بینمک رو باید گذاشت زیر ((صاطور))

دست بینمک رو باید گذاشت زیر ((صاطور))
دیدگاه ها (۲)

#عاشقانه

سرچاهان

عمرمو ب پات میریزم#شافتک

برادر رو باید گذاشت رو تخم چشات 🤞🏻😎

یه روزی هممون برای کسی که مارو زیر پا گذاشت، قوانینمون رو شک...

داغ ببینه اون کسی داغ گذاشت به دل این مادر ، اون خائنی که طل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط