{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ اِی بابا...

✲ اِی بابا...

🎥 : Disenchantment

#زندگی
#انیمیشن
دیدگاه ها (۰)

✲ گفتم شاید قشنگ باشه... 🥲🎨 : Attack on Titan🎧 : صلح درون و ...

✲ این آخرین جنگمه... !🎨 : Attack on Titan #زندگی#انیمه

✲ دیگر خوردن غذای مورد علاقه ام لذت بخش نیست...دیگر دیدن زیب...

✲ بهترین مترجم دنیا...‏ :)#زندگی#خنده_دار

ای بابا زندگی

انیمیشن ❌درس زندگی ✅#درس #انیمیشن #زندگی#غمگین

ای بابا ای بابا ای باباااااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط