{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روز اول / تلاش برای گاد شدن

راوا چرا داری بیل رو پرتاب می کنی_
راوا تو که بچه مثبت بودی_
این داستان داره و چند تا ویدئو ی دیگه درمورد این کار راوا ساختم که اگه دیدم حمایت بود میزارم 🤏😔
دلم گرفته از ویسگون...
اصلا تا امدم گند خورد تو ویس...
همه رفتن😭
کی کی رفته....
چه کنیم دیگه_
دیدگاه ها (۰)

حاجی...

این ارت رو دوست نداشتم ببینید_

شلااااااامممممم به توت فرنگی های خودمممم🍓🎀دلم خیلییییی براتو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط