روز اول / تلاش برای گاد شدن
راوا چرا داری بیل رو پرتاب می کنی_
راوا تو که بچه مثبت بودی_
این داستان داره و چند تا ویدئو ی دیگه درمورد این کار راوا ساختم که اگه دیدم حمایت بود میزارم 🤏😔
دلم گرفته از ویسگون...
اصلا تا امدم گند خورد تو ویس...
همه رفتن😭
کی کی رفته....
چه کنیم دیگه_
راوا تو که بچه مثبت بودی_
این داستان داره و چند تا ویدئو ی دیگه درمورد این کار راوا ساختم که اگه دیدم حمایت بود میزارم 🤏😔
دلم گرفته از ویسگون...
اصلا تا امدم گند خورد تو ویس...
همه رفتن😭
کی کی رفته....
چه کنیم دیگه_
- ۱۶۶
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط