{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای دل مو اسیر او دو چشم شیتون تونه🥺gh🥺

ای دل مو اسیر او دو چشم شیتون تونه🥺gh🥺
دیدگاه ها (۴)

یار خب یه نعمته مخصوصن نوع لجبازش😉🙂gh❤️

هیچ کسی جات نمیتون بگیر خانمی❤️ 😉gh😉❤️

به وجودت افتخار میکنم دخترم🥺😍

اما مو و چشم های قهوه ای🫠🎀

چشم از او،جلوه از او! ما چه حریفیم... ای دل!👤#شهریار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط