{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نام خدا

نام خدا
حس خوب آرامش
#ویسگون
#ماهک
دیدگاه ها (۴)

دلت بگیره وتنهایی شب

من تو را نفرین نکردم این دعاست این دقیقا شرح حال ما دوتاست

حس خوب ارامش

اول صبحی آرزو میکنم خدا هیچکسو تنها نزاره مخصوصا دوستان خوب...

🤍💚#Jam #Me #Mr#سبز #دابسمش #خاص #زیبا #کوتاه #کراش #کلیپ #وی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط