{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیارتم به نیابت و نیت شما آقاجان

دیدگاه ها (۰)

قربون خندهات اقاجان که دیگه نداریمشون روحت شاد بزرگ‌مرد بابا...

امسال باید صلی‌الله‌علیک‌یا‌اباعبدالله رو به نیابت از شهدامو...

اکشب شد صدو یک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط