{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کلافه ؟ نه بابا اصلا کلافه نیستم اصلاااااا

کلافه ؟ نه بابا اصلا کلافه نیستم اصلاااااا
دیدگاه ها (۲)

گربه : سیشتیر باباااا

ناموصن عربی رو درک نمیکنم چرا باید حتی یه درخت جنسیت داشته ب...

ترجیح میدم سکوت کنم

مال خودم کردمش

هووووووم من حالم عالیه اصلا هن گریه نمیکننممممممم نههههههه ا...

نه بابا اصلا نیستم👺🌚🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط