{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای تو برای چشمهایت برای من برای دردهایم برای ما

برای این همه تنهایی ای کاش خدا کاری کند..
دیدگاه ها (۱۶)

هر وقت یکی ازم میپرسه خوبی

خاطراتی هست که آدمهایش رفته اند

یاعلی

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم..

براي تو، براي چشم هایتبراي من، براي دردهایمبراي ما، براي این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط