{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدی رفتی تو قلبم ♡

اومدی رفتی تو قلبم ♡
دیدگاه ها (۰)

سلام

ما رفتیم بای بای

شاه زاده سوار بر اسب سفید...

فقد چند روز و ما مجبوریم پشت گوشی باشیم

همون طوری رفتی تو قلبم کاهش همون طوری هم بیا بیرون 💔💔🥀

فک کردی از قلبم رفتی؟؟!

تو رفتی ولی شاید یه روزی به خودت اومدی و گفتی اون واقعا دوسم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط