{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*تنهاتویی دلیل زنده بودنم*

*تنهاتویی دلیل زنده بودنم*
دیدگاه ها (۰)

با اینکه توجه به رنگ چشمات نکردم ولی من عاشق چشماتم میدونم ...

چه قشنگ...☺💔

جهت زنده بودنم🙂👍🏻

هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست به تنگ چشمی نامردم زوال پر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط