{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایا حتما باید اما ظهور کند وه دنیا از شر بدبختی خلاص شود

ایا حتما باید اما ظهور کند وه دنیا از شر بدبختی خلاص شود



کامنت بزارید نظرتون رو بگید
دیدگاه ها (۳)

بفرستید حتی اگه ارمی نیستید

با افتخار به هیترای سرزمینم

اسم ددیش چیه

دوبلشو اوردم

ادیت منه حتما نظرتون رو تو کامنتا بگید

ادیت خودمه نظرتون رو تو کامنت بگید

سلام خوشگلای من!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط