{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❤💙

❤💙
دیدگاه ها (۰)

اره اقای چاووشی ماه و خورشید منه دورش میگردم 🫠💙❤

رفاقت این دوتا خیلی خوبهههههه😭💗✨

فقط دوسه دقیقه بود: اون دو سه دقیقه💔

کاش توی اون دوران بودم🫠❤️‍🔥

بچه ها یه کتاب رهایی از خشم و پرخاشگری گرفتمهرکی رید تو اعصا...

حس شیشممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط