{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان که کارنامه ها اومده استوری تمام بچه ها از جمله خدم

دیدگاه ها (۲)

مثل بی تی اس باش جا نزن و موفق شو

اخه این گوگولیو کجای دلم بزارم

اینم بچه خر خونای کیدرما

براما دهه هشتادیا اینطور میگذشت

بچه ها کارنامه گرفتم ❤️

بچه ها واقعا مامانم اومده چک کنه برای فردا الان کامنت خوب بز...

بچه ها کارنامه گرفتین؟معدلتون چند شد؟خودم شدم 1۹/۰۸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط