{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔🖐️خوشبحاشون تاوان ندادید که میگید تاوانشم قشنگه

💔🖐️خوشبحاشون تاوان ندادید که میگید تاوانشم قشنگه
.
.
دیدگاه ها (۲)

#لایک نکنی ماشینباز نیستی 🇨🇵👿

#لایک نکنی ماشینباز نیستی 🇨🇵👿.....#پلاک-کرج

شاید راست میگه 💔🖐️...#لایک نکنی ماشینباز نیستی 🇨🇵👿

#لایک نکنی ماشینباز نیستی 🇨🇵👿 ...

تاوان ندادید که میگید تاوانشم قشنگه 😅

پولمونو که ندادید این نمره بیست مارو دیگه بدید

تا آخر هفته پسرمو دادید دادید ندادید از ک*ن دارتون میرنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط