{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاشی بهم میرسیدن خيلی پسره گناه داشت

ای کاشی بهم میرسیدن خيلی پسره گناه داشت
دیدگاه ها (۱)

چرا پسر باید می مرد 🚹

بهترين سریال ترکی از نظر من 🥰

واییییییییییی لوسی 🥰🩵❤️‍🔥

ولی این دوتا باید بهم میرسیدن که در آخر هم رسیدن..💖

حتی تیکه ای کهکشانم مثل خودش خيلی زیباست

🧡🎨توی زبان ترکی وقتی دو نفر خيلی بهم ميان ميگن كه "خدا خاکِ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط