{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هایی ببخشید نت نداشتم امروز فعالیت زیادی نداشتم فردا دوبا

هایی ببخشید نت نداشتم امروز فعالیت زیادی نداشتم فردا دوباره باقدرت برمیگردیم 🥲

#enid
#wednesday
دیدگاه ها (۳)

وایبی که پشت صحنه این فیلم داره 🥲🕷

ی کم اکلیلی بشید 🥲😭💜

این تئوری رو میدوسم 😂🤝

زیباس 😂😭

بچه ها نت نداشتم ببخشید که فعالیت نکردم ولی الان فعالیت میکن...

دوستان ببخشید امروز نت نداشتم 😓🫶 پنج شنبه هم نیستم 😭💔 ولی ف...

واقعا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط