{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو درونگرایی یا برونگرا؟🤭🤍

تو درونگرایی یا برونگرا؟🤭🤍
دیدگاه ها (۱۰)

😂😌

🧸💕

برآید پس از ظلمت شبی آخر طلوع ما🤍🌻

😂👌

سوال پست: درونگرایی یا برون‌گرا؟تو کامنتا بگید👇خودم : (میانگ...

ʟɪᴋᴇ ⋆ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ⋆ ꜰᴏʟʟᴏᴡ⋆⋆⋆#زندگی #وایب #حق #مود #کیپاپ #طبیع...

هعی ، وقتی یکی بهم میگه چرا درونگرایی:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط